Размишљам пред пауковом мрежом

Баш синоћ пре него што сам легла у ћоску мог зида угледала сам паука.Размишљала сам дали да га уништим,да ме не уједе,али тамо се појавио још један паук беба било их је двоје,била сам храбра и рекла:ако ја срушим ту мрежу онда ће се сав труд који је паук уложио да се распадне,а и мама и беба неће имати где да живе.Ако би они почели да праве нову мрежу требало би им много дана,а и док они праве мрежу може неко да их убије,а да они немогу поново да направе себи кућу ја би их ставила у кућу за моје барбике. Паукови не живе јако дуго зато што их људи убијају,а молим те људе који убијају паукове да то више не раде,ЈЕР И ПАУКОВИ ИМАЈУ ПРАВО НА ЖИВОТ!!! ЈОВАНА ТОДОРОВИЋ.

2 коментара:

Маша 6. новембар 2009. 02:14  

Диван састав Јована,само не знам како би паук живео у кућици за лутке.

Ксенија 6. новембар 2009. 02:17  

Предивно.Али јесили сигурна да су били мама и беба пауци?Постоје мале и велике врсте паукова.

Постави коментар