Razmisljam pred paukovom mrezom

Puno puta sam videla paukovu mrezu,ali nikad nisam razmisljala koliko je pauk ulozio truda da bi je napravio.
Vecinom, kada sam videla paukovu mrezu unistila sam je.Mislila sam da ce pauk opet brzo isplesti novu mrezu.Kada sam procitala pesmu od Desanke Maksimovic ,,Paukovo delo'' shvatila sam da pauk ulozi jako puno truda da bi opet ispleo novu mrezu.Neki ljudi pokidaju paukovu mrezu na bilokojuda naidju.Oni ne znaju da bi se bez paukova namnozile:musice,komarci,muve...
Paukovi su zapravo najzanimljiviji insekti,pocelo je jako da me zanima kako oni pletu mrezu i koliko im treba da bi je napravili.



Anja Vajagic

3 коментара:

Vrednice 5. новембар 2009. 11:26  

Ања врло ѕрео рад.Свиђа ми се твоје раѕмишљање. Марко Мандић

учитељица 24. новембар 2009. 14:31  

Радује ме да ти се песма допала.

Анониман 19. октобар 2017. 10:52  
Аутор је уклонио коментар.

Постави коментар